Thursday, March 27, 2014

Rahsia Aku Senyap Berbulan Bulan

Assalammualaikum





Pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lama gila x update blog ni
Last bukak masa aku form 5
Tu pun belum SPM lagi tau
Sekarang gua 19 eh 20 eh 18 eh 21 meheheheh
Betul org kata hidup x selalu indah
So hari2 aku yang mendatang x pernah indah
Bohong ! ada je yang indah 
Tp macam2 jadi
Di tikam, Di keji, Di hina, Di caci, Di bohong dan bla bla bla
Hahahaha drama habis
But its okay, org keliling mana pernah puas hati dengan kita

__________________________________________________

Biarkan mulut mereka mengadu domba mencaci cerna
Yg jahat mulut mereka
Yg busuk hati mereka
Yg rapuh jiwa mereka
X pe yang bahagia aku itu pun kerana sumbangan "Pahala" mereka
Terima kasih untuk mereka..... HAHAHAHA

__________________________________________________


Actually, aku dah pon sambung blajo yang JAUH dari rumah
Jauhhhhhhhhh dan jaaaauuuhhhhhh sangat
Sampai tiap2 minggu aku balik mehehehe 
So korg dpt x jauh aku tu jauh mana?
Course yg aku amek ni bukan minat aku, tapi mana datang sagu kalau xpecah ruyungnya
Tak gitu? Hahahaha tp betul ke peribahasa aku tu
Xpe saya budak baru blajo kalau salah tolong tunjukan
Anyway.... Esok aku dah start final
Hope org2 UiTM buat soalan senang2 lah
Sebab study week aku bnyk tido dri blajo
Wish me luck gaaaaiiiiiiissssssss
C yaaa then ! bye

*Kalau aku rajin nak update lah okayyy ^^