Saturday, March 29, 2014

Bed Time Story


Assalammualaikum

Selamat 1.04 am semuaaaa
A'ah lah aku x boleh tidur
Benda aku x suka fikir kalau time exam nak2 lagi Final Exam is..........
Harapan Ma dengan Ayah aku
Aku ni banyak negative electron dalam badan naik sampai otak
Punah harapan dorg? Ishhhhh idok ler teman sanggup nengoknye
X pe Allah murka org yang berputus asa
Subjects aku tough2 sungguh, betul sungguh haih
Nak x nak aku kena jugak bawak, galas, sandang, tarik, golek, pikul atas dua bahu aku ni
Bahu yang dulunya mereka belai
Bahu yang sering tergalas meniti usia meminta ilmu
Bahu yang kerap disentuh untuk ditegur setiapnya khilaf
Ya, satu hari nanti mungkin bahu ini jugak yang akan memapah mereka tua tak terdaya
Amin ya Rabb, 
Kau maha mendengar , dengarkn rintih hina hambaMu ini
Berikan sedikit kekuatan untuk aku terus teguh
Hmmmm makin puitis aku ni. HAHAHAHA
X de lah aku cuma down sikit je 
Ateeeeee susah beno teman nk blajo subject tough berketul sana sini tu
Doakan teman ye yoppppppp ^^
Ada hikmah ni kot lah jadi Business Woman berjaya kelasss kau jahhh 
Baiklah semua, Update lagi nanti. Kalau RAJIN hehehe tatatititutu.....