Monday, September 15, 2014

Checkpoint


kem Kepimpinan Pelajar, Lenggong Perak. assalammualaikum. senang aku xtahu kenapa aku lagi berminat nak cerita pasal ini drpd aku masuk Gua Tempurung kelmarin. mungkin racist aku atas org2 yg telah mendiskriminasi kan aku. ok sikit...4 pagi pergi 3 pagi pulang. aku masuk teroka semula jadi dalam gua. bagus sebab untuk pertama kali dalam hidup yg sememangnya rasa dalam gua. atau lain memang sengajakan guakan diri drpd unsur2 yg tidak2. cukup la. sekarang aku sambung untuk muka ramai2 dalam gambar. aku suka cerita pada setiapnya checkpoint yg ada. yg pasti aku di sana hanya 3 hari 2 malam. baiklah...
checkpoint 1, cuma perlu lepaskan diri dalam spider web
checkpoint 2. masuk sungai berbekal life jacket seberang sungai yg nampak x dalam
checkpoint 3. dorg gelar tarzan. mcm tarzan ada tali seberang kolam. ye aku memang x lepas sebab keadaan berat badan atau graviti kuat sangat. 
checkpoint 4, monkey bar. mcm ala2 org gym gayut2 dekat taman2 papang dada lengan perut yg berketul checkpoint 5, aku suka. rock climbing. tp x dpt naik tinggi sebab sekali lagi graviti aku sangat kuat
checkpoint 6, yes! masuk dalam lopak yg dalam penuh dgn sisa2 dari longkang. lepas naik bau aku sama mcm carpet basah. 
dekat semua checkpoint bru aku belajar dan nampak apa tu kerjasama. sebab aku berkumpulan bukan sama sekali sama dengan budak2 kolej aku. yg aku ingat member group aku dri kptm ipoh, kktm sri gading, tu je la memory aku bukan kuat sangat mcm org cerdik pandai sane. mungkin ko tanya nama sebenar aku pon aku lupa. bohong. aku paparkan kumpulan K8 aku. budak tu anak renjer kami masa dalam hutan.'
sekian..